PLUS akan memberikan penumpuan yang lebih kepada keselesaan pelanggan lebuh rayanya bagi menampung keperluan 2 juta kenderaan setiap hari pada waktu puncak sepanjang musim perayaan Aidilfitri akan datang.
Sebanyak 1,100 lorong disediakan di 94 plaza tol sepanjang lebuh raya serta menugaskan 1,500 Pembantu Khidmat Pelanggan bagi memastikan kelancaran perjalanan dan keselesaan pelanggan.
Pelanggan lebuh raya dinasihatkan agar menggunakan mod pembayaran yang sama ketika masuk dan keluar dari lebuh raya. Pastikan baki kad Touch ‘n Go dan eWallet (bagi pengguna RFID) sentiasa mencukupi sebelum memulakan perjalanan.
Dapatkan maklumat lanjut di https://bit.ly/3LcypHn
#KamiMenjagaAndaSepanjangPerjalanan
Kementerian Kerja Raya Malaysia
Sumber: FB PLUS Malaysia https://www.facebook.com/PLUSMalaysiaBerhad