PERSEDIAN PLUS DI PLAZA TOL

PLUS akan memberikan penumpuan yang lebih kepada keselesaan pelanggan lebuh rayanya bagi menampung keperluan 2 juta kenderaan setiap hari pada waktu puncak sepanjang musim perayaan Aidilfitri akan datang.

Sebanyak 1,100 lorong disediakan di 94 plaza tol sepanjang lebuh raya serta menugaskan 1,500 Pembantu Khidmat Pelanggan bagi memastikan kelancaran perjalanan dan keselesaan pelanggan.

Pelanggan lebuh raya dinasihatkan agar menggunakan mod pembayaran yang sama ketika masuk dan keluar dari lebuh raya. Pastikan baki kad Touch ‘n Go dan eWallet (bagi pengguna RFID) sentiasa mencukupi sebelum memulakan perjalanan.

Dapatkan maklumat lanjut di https://bit.ly/3LcypHn

#PLUS_Comfort

#PLUS_Safety

#KamiMenjagaAndaSepanjangPerjalanan

Kementerian Kerja Raya Malaysia

Lembaga Lebuhraya Malaysia

Buzz At Plus

Sumber: FB PLUS Malaysia https://www.facebook.com/PLUSMalaysiaBerhad

Artikel/Berita Terkini

MCMC SEDANG MENGESAN INDIVIDU TERLIBAT DALAM PENYALAHGUNAAN TEKNOLOGI AI YANG MENYUNTING GAMBAR SEHINGGA MENGAIBKAN PENGGUNA MEDIA SOSIAL

MCMC SEDANG MENGESAN INDIVIDU TERLIBAT DALAM PENYALAHGUNAAN TEKNOLOGI AI YANG MENYUNTING GAMBAR SEHINGGA MENGAIBKAN PENGGUNA MEDIA SOSIAL Suruhanjaya Komunikasi dan …
Maklumat Lanjut

PAHANG SALUR RM1.2 JUTA UNTUK PROGRAM CELIK AL-QURAN OKU PENGLIHATAN

KUANTAN: Kerajaan negeri menyalurkan peruntukan RM1.2 juta melalui Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) bagi Program Celik al-Quran Braille untuk golongan orang …
Maklumat Lanjut

PENTINGKAH KEAMANAN DAN KEDAMAIAN DALAM SESEBUAH NEGARA?

Saban hari, persoalan tersebut sering bermain di fikiran setiap generasi muda yang baru hendak melangkah ke alam dewasa. Di mana …
Maklumat Lanjut