PERSEDIAN PLUS DI PLAZA TOL

PLUS akan memberikan penumpuan yang lebih kepada keselesaan pelanggan lebuh rayanya bagi menampung keperluan 2 juta kenderaan setiap hari pada waktu puncak sepanjang musim perayaan Aidilfitri akan datang.

Sebanyak 1,100 lorong disediakan di 94 plaza tol sepanjang lebuh raya serta menugaskan 1,500 Pembantu Khidmat Pelanggan bagi memastikan kelancaran perjalanan dan keselesaan pelanggan.

Pelanggan lebuh raya dinasihatkan agar menggunakan mod pembayaran yang sama ketika masuk dan keluar dari lebuh raya. Pastikan baki kad Touch ‘n Go dan eWallet (bagi pengguna RFID) sentiasa mencukupi sebelum memulakan perjalanan.

Dapatkan maklumat lanjut di https://bit.ly/3LcypHn

#PLUS_Comfort

#PLUS_Safety

#KamiMenjagaAndaSepanjangPerjalanan

Kementerian Kerja Raya Malaysia

Lembaga Lebuhraya Malaysia

Buzz At Plus

Sumber: FB PLUS Malaysia https://www.facebook.com/PLUSMalaysiaBerhad

Artikel/Berita Terkini

𝗟𝗔𝗪𝗔𝗧𝗔𝗡 𝗜𝗡𝗗𝗨𝗦𝗧𝗥𝗜

DASAR KESELAMATAN NEGARA (DKN) 2021-2025 NILAI TERAS KESELAMATAN NEGARA 4: TADBIR URUS YANG BAIK (Integrasi Dasar & Operasi) Jabatan Kejuruteraan …
Maklumat Lanjut

JOHOR PERTINGKAT CAPAIAN INTERNET PANTAS PERCUMA

Kerajaan Johor melancarkan perkhidmatan WiFi Premium Maju Johor bagi menaik taraf capaian internet di negeri ini, sekali gus membolehkan Bangsa …
Maklumat Lanjut