KOTA BHARU 26 Feb : Pegawai Penguat Kuasa KPDN Kelantan telah menjalankan Pematuhan Ops Kesan bagi perkhidmatan tadika dan taska di lokasi-lokasi tumpuan awam dan keberadaan omnipresence, lebih efektif dan berkala.
Objektif bagi memantau pematuhan perkhidmatan yang disediakan, semakan latar belakang syarikat dan pakej-pakej yang ditawarkan bagi memastikan setiap peniaga tidak menaikkan harga sewenang-wenangnya.
Selain itu memastikan premis perniagaan mematuhi perundangan Peraturan-Peraturan Kawalan Harga dan Antipencatutan 2011 (Mekanisme Untuk Menentukan Keuntungan Tinggi Yang Tidak Munasabah) 2018.
KPDN Kelantan mengoptimumkan pengoperasian Bilik Gerakan, Enforcement Command Centre bagi memastikan kepentingan dan aduan pengguna dapat ditangani segera.
Sebarang aduan dan pertanyaan boleh dibuat melalui :-







Sumber: Facebook KPDN KELANTAN