PEMATUHAN OPS KESAN KPDN KELANTAN

KOTA BHARU 26 Feb : Pegawai Penguat Kuasa KPDN Kelantan telah menjalankan Pematuhan Ops Kesan bagi perkhidmatan tadika dan taska di lokasi-lokasi tumpuan awam dan keberadaan omnipresence, lebih efektif dan berkala.
Objektif bagi memantau pematuhan perkhidmatan yang disediakan, semakan latar belakang syarikat dan pakej-pakej yang ditawarkan bagi memastikan setiap peniaga tidak menaikkan harga sewenang-wenangnya.
Selain itu memastikan premis perniagaan mematuhi perundangan Peraturan-Peraturan Kawalan Harga dan Antipencatutan 2011 (Mekanisme Untuk Menentukan Keuntungan Tinggi Yang Tidak Munasabah) 2018.
KPDN Kelantan mengoptimumkan pengoperasian Bilik Gerakan, Enforcement Command Centre bagi memastikan kepentingan dan aduan pengguna dapat ditangani segera.
Sebarang aduan dan pertanyaan boleh dibuat melalui :-
πŸ‘‰Tel : 09-7416000
πŸ‘‰Whatsapp : click link
πŸ‘‰ Talian Hotline : 1-800-886-800
πŸ‘‰ Daftar melalui Portal Menu RAHMAH : https://menurahmah.kpdn.gov.my
Sumber: Facebook KPDN KELANTAN

Artikel/Berita Terkini

ARTIFAK DARI BELANDA BUKTI KEHEBATAN MELAKA

Lendu – Usaha Kerajaan Negeri untuk membawa pulang artifak bersejarah Negeri Melaka sekian lama tersimpan di Belanda mendapat perhatian positif …
Maklumat Lanjut

TIGA PELABUHAN BAHARU DILULUSKAN DI MELAKA

Kuala Linggi – Kerajaan Negeri telah mendapat kelulusan untuk membina tiga pelabuhan laut dalam baharu membabitkan Pelabuhan Antarabangsa Kuala Linggi …
Maklumat Lanjut

RUKUN HAJI

Rukun Haji Ada Enam (6) Niat Ihram Haji ⁠Wuquf di Arafah ⁠Tawaf di Kaabah ⁠Sa’ie di antara Bukit Safa dan …
Maklumat Lanjut